مظلومی : این تیم فقط مجیدی را کم دارد .

برویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌های زیر را انجام داد. 

فارس: چه خبر آقای مظلومی؟ زانویتان را جراحی نکردید؟ 

خبر خاصی نیست، فعلا استراحت می‌کنیم و در کنار خانواده هستیم. 

فارس: ظاهرا از شنیدن خبر بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ناراحت شده‌اید؟ 



من نمی‌دانم این خبر از کجا آمده. اکنون شمال هستم و می‌خواهم به تهران برگردم. در این چند روز با هیچ روزنامه و سایتی مصاحبه نکردم و معتقدم استقلال فقط فرهاد مجیدی را کم دارد. نمی‌دانم چرا باید چنین مطلبی را از قول من بنویسند. 

* فارس: یعنی از دست مجیدی ناراحت نیستید؟ 

وقتی حرفی نزده‌ام چرا باید ناراحت باشم. فرهاد مجیدی خودش بزرگ است و می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. امیدوارم او به ایران برگردد و بتواند به فوتبالش در اینجا ادامه دهد. اعتقاد من این است که استقلال امسال خیلی خوب بسته شده ولی نمی‌دانم چرا با این کارهای چیپ و نوشتن مصاحبه‌های خیالی رسالت خبرنگاری را زیر سؤال می‌برند. متاسفم که نمی‌گذارند از استراحت‌مان لذت ببریم. 

فارس: استقلال شما کهکشانی‌تر بود یا استقلال امسال؟ 

این گونه پاسخ شما را می‌دهم که این استقلال تنها تیموریان را از دست داده ولی شما می‌دانید که در دوره ما مصدومیت بازیکنان خیلی زیاد بود و بازیکن جایگزین کم داشتیم. 

استقلال امسال نقاط ضعف خود را ترمیم کرده و در هر خط دو بازیکن خیلی خوب دارد. بقیه نفراتی که از این تیم رفتند به جز تیموریان فصل گذشته یار اصلی نبودند. به فتح الله زاده خسته نباشید می‌گویم که با دست خالی و بدون پول چنین تیمی را آماده کرده است. تمام نفرات مد نظر امیر قلعه نویی را فتح الله زاده به خدمت گرفت. من فقط یک آرزو دارم. 

فارس: چه آرزویی؟ 

امیدوارم حالا که تیم به این شکل بسته شد وزارت ورزش مسائل مالی بازیکنان را حل کند تا قبل از بازی هفته اول بازیکنان روحیه بگیرند. استقلال امسال از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ و حتی در آسیا است. نکته مهمتر این است که بازیکنانی که جذب شده‌اند اکثرا سابقه بازی در استقلال را دارند و این می‌تواند خیلی به این تیم کمک کند. 

فارس: صحبت دیگری ندارید؟ 

با نوشته شدن آن مطلب خیالی هواداران ناراحت شده بودند و به من زنگ می‌زدند که چرا در خصوص مجیدی صحبت کردم. من هم به آنها گفتم هیچ صحبتی نکرده‌ام و دلیلی ندارد حالا که از استقلال رفتم بخواهم در مورد این تیم صحبت و انتقاد کنم. اگر قرار بود حرفی بزنم همان موقع می‌گفتم چون اعتقادم این است که نباید وقتی نباشی در خصوص یک تیم صحبت کنی. اگر هر حرف منفی از قول من در خصوص استقلال منتشر می‌شود هیچ کس آن را باور نکند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

*محب صاحب زمان*
ساعت0:05---27 تير 1391
به نام خدا



به پای مهدی، همه سربازیم / ز ارکان ابر قدرت قرار اندازیم







ما خمارانیم، عبد جانانیم / تا ابد انصارالمهدی می مانیم







اللّهم عجّل لولیک الفرج



سلام بزرگوار



وب بسیار عالی دارید



خوشحال میشم سر بزنی و نظر بدی



موفق باشی



تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 26 تير 1391 ا 23:36 نويسنده : مبینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.